Nákup na LUNYS.sk

Áno, je to pravda. Naši šoféri Vám ochotne pomôžu a tovar prinesú až k Vašim dverám, ktoré si sami určíte.

Chladený a mrazený tovar doručujeme v termo boxoch s chladiacou výplňou alebo suchým ľadom ak sa jedná o mrazený tovar. Každé naše auto je zároveň vybavené chladiarenským zariadením. 

Ak máte teda v nákupe chladené či mrazené položky, nemusíte sa báť, že by sa Vám poškodili.

Do už odoslanej objednávky nie je možné pridávať ďalší tovar. V prípade, že si chcete doplniť položky mate možnosť si vytvoriť novu objednávku (tzv. doobjednavku). Podmienkou doobjednania je dodržanie totožného termínu a času doručenia ako v prípade vašej prvej objednávky

Minimálna hodnota objednávky nie je stanovená — nakúpiť môžete za akúkoľvek sumu.
Pri objednávkach do 30 € sa účtuje doprava vo výške 5 €.
Pri nákupoch nad 30 € máte dopravu zadarmo.

Pri nákupe nad 30€ je dovoz zdarma, pri nákupe do 30 € je poplatok za dopravu 5€. 

Každá lokalita má vlastné časové okná doručenia. Preto je najskôr potrebné zadať vašu „Dodaciu adresu“.
Po zadaní adresy sa vám zobrazia voľné časové okná a dni, v ktorých vám vieme tovar doručiť.

Pre Bratislavu a blízke okolie ponúkame aj expresné doručenie — tovar vám privezieme do 3 hodín od objednania. Stačí zadať správnu lokalitu do poľa „Adresa doručenia“ a zobrazia sa vám dostupné časy doručenia.

Prázdne papierové kartóny môžete vrátiť vodičovi ihneď po vyložení nákupu alebo pri nasledujúcom nákupe.

Vo vašom nákupnom košíku kliknite na pole „Zadať kupón “ a následne vložte váš unikátny zľavový kód do poľa „Kód kupónu“ a potvrďte kliknutím na „Odoslať“.  Suma zľavy sa odráta z celkovej sumy nákupu. Zľava z kódu neplatí na už zľavnené produkty.

Reklamácie

Každý náš zákazník si môže uplatniť právo na reklamáciu tovaru.
Stačí vyplniť reklamačný formulár, ktorý nájdete vo svojom konte alebo priamo tu.

Vašu reklamáciu vyriešime do pár hodín.
O vyriešení vás bude kontaktovať naše klientske centrum.

V prípade urgencie nás môžete pokojne kontaktovať aj telefonicky:

- Západné Slovensko (Most pri Bratislave): +421 908 70 60 50
- Stredné a východné Slovensko (Poprad): +421 908 70 60 40

Pokiaľ je vada tovaru zistená okamžite pri prebierke objednávky, náš šofér vie Vašu reklamáciu vyriešiť ihneď s Vami na mieste. Tovar s vadou mu vrátite a on vykoná úpravu na vašom dodacom liste. 

Vy zaplatíte, vždy iba za tovar, ktorý ste skutočne prebrali. 

V prípade, že vadu nezistíte okamžite pri preberaní tovaru, ale neskôr.  Umožňujeme Vám nahlásiť  reklamáciu do 24hod od  prevzatia vašej objednávky na naše reklamačné oddelenie.  Telefonicky cez naše klientske centrum  alebo cez reklamačný formulár, ktorý nájdete tu.  

- Západné Slovensko (Most pri Bratislave): +421 908 70 60 50
- Stredné a východné Slovensko (Poprad): +421 908 70 60 40

Snažíme sa zabezpečiť dostupnosť všetkého tovaru na e-shope, no dostupnosť nie je vždy garantovaná.
Ak vám z dôvodu nedostupnosti nemôžeme doručiť objednaný tovar, zašleme vám e-mailovú informáciu o jeho nedostupnosti.

Každý nedostupný tovar sa snažíme nahradiť produktom s podobnými vlastnosťami.
Ak vám náhradný tovar nevyhovuje, môžete ho pri preberaní zásielky odmietnuť priamo u šoféra, ktorý vykoná úpravu na dodacom liste.

Zaplatíte iba za tovar, ktorý ste skutočne prevzali.

Ak chcete zrušiť objednávku, ktorej prijatie už bolo potvrdené, je potrebné nás kontaktovať telefonicky. Zavolajte na klientske centrum príslušnej pobočky podľa vašej doručovacej oblasti:

Západné Slovensko (Most pri Bratislave): +421 908 70 60 50
Stredné a východné Slovensko (Poprad): +421 908 70 60 40

E-shop systém

Objednávka musí byť zrealizovaná do 12:00 hod, závisí to aj od danej lokality závozu. Pri adrese  sú zobrazené na výber časové okná, kde si môžete zakliknúť kedy vám bude nákup dovezený. Objednávky realizované do 23:30 budú vybavené už na druhý deň ráno. 

Ak by ste mali záujem o zmenu časových okien, kontaktujte vášho obchodného zástupcu tu

Adresu dodania si môžete jednoducho upraviť vo vašom konte v sekcii „Dodacie adresy“.
Stačí, ak sa prihlásite do svojho konta, kliknete na „Dodacie adresy“ a následne na tlačidlo „Pridať adresu“, kde vyplníte novú dodaciu adresu.

Adresu si viete pridať aj priamo počas objednávky. Kliknite na vašu aktuálnu adresu v pravom hornom rohu (kde je uvedená), rozbalí sa zoznam uložených adries. Následne  kliknite na „Upraviť, vybrať inú adresu alebo vyzdvihnúť osobne“ novú adresu si pridáte  cez možnosť „Pridať novú adresu“.

Po odoslaní objednávky Vám bude od nás  doručený potvrdzujúci email s číslom Vašej objednávky. 

Stav objednávky si môžete sledovať na Lunys konte v kategórií  „Objednávky“ tu sa Vám zobrazí či je objednávka prijatá, spracovaná alebo už na ceste k Vám domov.

Zavolajte prosím na naše klientske centrum :

Západné Slovensko (Most pri Bratislave): +421 908 70 60 50
Stredné a východné Slovensko (Poprad): +421 908 70 60 40

Zavolajte prosím na naše klientske centrum :

Západné Slovensko (Most pri Bratislave): +421 908 70 60 50
Stredné a východné Slovensko (Poprad): +421 908 70 60 40

Rozvoz a doprava

Naša spoločnosť zabezpečuje dovoz potravín takmer na celom území Slovenskej republiky.
Ak si chcete overiť dostupnosť doručenia k vám, kliknite na „Adresa a dátum doručenia“, napíšte mesto alebo obec a zobrazia sa vám dostupné možnosti doručenia.

Pre každé mesto ponúkame rôzne dni a časové okná doručenia.
Stačí zadať vašu Dodaciu adresu do poľa „ Adresa a dátum doručenia“  a zobrazia sa vám dostupné dni a časy, kedy vám vieme tovar doručiť.

Obráťte sa prosím na naše klientske centrum. Neustále sa snažíme rozširovať lokality závozu, určite Vám budú vedieť poradiť.

Západné Slovensko (Most pri Bratislave): +421 908 70 60 50
Stredné a východné Slovensko (Poprad): +421 908 70 60 40

Volajte prosím na naše klientske centrum:

Západné Slovensko (Most pri Bratislave): +421 908 70 60 50
Stredné a východné Slovensko (Poprad): +421 908 70 60 40

Platba

Naša spoločnosť Vám umožňuje platbu online vopred, platbu platobnou kartou, hotovosťou a samozrejme aj platbu stravnou kartou a gastro lístkami. 

Vami preferovaný spôsob platby si volíte vy sami priamo v e-shope. 

Pri každej platbe kartou online platí všeobecné pravidlo, že rezervovaná čiastka je predbežne navýšená o 20 percent oproti predpokladanej sume objednávky. 

Dôvod je celkom jednoduchý. Reálnu sumu Vám dokážeme vyčísliť až po uskutočnení váženia a po skompletizovaní Vašej objednávky. Nakoľko vaša objednávka môže obsahovať produkty (napr. ovocie a zelenina), ktoré je nevyhnutné vážiť pre určenie konečnej sumy.

Z Vášho účtu bude stiahnutá reálna suma Vašej objednávky. Vy zaplatíte iba za tovar, ktorý ste skutočne prebrali. 

Blokovaná čiastka nie je ešte stiahnutá z účtu, čiastka je len zarezervovaná, preto o tejto informácií nepríde žiadna sms. Z účtu sa stiahne reálna suma za nákup až pri prevzatí nákupu, vtedy je doručená aj informácia z Internet bankingu.

Osobný odber

Váš nákup si môžete vyzdvihnúť osobne na dvoch odberných miestach – v Moste pri Bratislave alebo v Poprade.

Osobný odber je možné zvoliť pri overení dostupnosti na hornej lište alebo v sekcii Košík. 

Dátum a čas vyzdvihnutia nákupu si klient zvolí sám. V prípade, že nebude možné dodržať čas vyzdvihnutia, kontaktujte prosím príslušné klientske centrum, aby ste si dohodli náhradný termín prevzatia tovaru, inak bude Vaša objednávka stornovaná.

Platba je možná na mieste prevzatia platobnou kartou, elektronickou stravovacou kartou alebo vopred kartou online prostredníctvom platobnej brány. Nie je možné platiť v hotovosti.

Osobný odber Bratislava

LUNYS Bratislava 
Bratislavská 812
Most pri Bratislave 900 46

Klientske centrum Západné Slovensko 
+421 908 70 60 50
zakaznik@lunys.sk

Pri vjazde do nášho areálu sledujte informačné tabule so smerovkami a označením „Osobný odber“.
Po pravej strane na dverách uvidíte tabuľu s nápisom „Osobný odber“.
Zazvoňte na zvonček a počkajte na obsluhu.

Ak by vám nikto neotváral, kontaktujte naše klientske centrum na čísle +421 908 70 60 50.

 

Osobný odber Poprad

LUNYS Poprad
Hlavná 5626/98
059 51 Poprad – Matejovce

Klientske centrum Poprad
+421 908 70 60 40
objednavkypp@lunys.sk

Nájdete nás na adrese Hlavná 5626/98, v mestskej časti Poprad – Matejovce. Výdaj pre osobný odber sa nachádza na rampe č. 15. Je potrebné zazvoniť na zvonček, poprípade zavolať na telefónne číslo: +421 908 70 60 40.